SDP:n puheenjohtajakiertue käynnistyy Kuopiosta

SDP:n puheenjohtajakiertue käynnistyy lauantaina Kuopion ja Jyväskylän tilaisuuksilla.

SDP:n puheenjohtajaehdokkaiden ensimmäinen yhteiskeskustelu järjestetään lauantaina 7.1. klo 10.00-11.30 Kuopiossa. Kaupungintalolle (Tulliportinkatu 31) on vapaa pääsy, ja kuulijat voivat osallistua keskusteluun yleisökysymyksillä. Ehdokkaat ovat tavattavissa kaupungintalolla ennen tilaisuutta klo 9.30 alkaen. Kuopion tilaisuutta voi seurata myös suorana lähetyksenä SDP:n Facebook-sivulla.

Lauantain toinen tilaisuus järjestetään Jyväskylän Aalto-salissa (Väinönkatu 7) klo 15.00-16.30. Myös tähän tilaisuuteen on yleisöllä vapaa pääsy ja mahdollisuus esittää omia kysymyksiä. Ehdokkaat ovat tavattavissa ennen tilaisuutta klo 14.00 alkaen.

Keskiviikkona 11.1. klo 16.00-17.30 on vuorossa Vaasa, jossa tapahtuma on kaksikielinen. Paikkana on kauppakeskus Rewell Centerin lava.

Seuraavat keskustelut järjestetään 14.1. Joutsenossa, 18.1. Tampereella, 19.1. Turussa, 21.1. Porissa, 23.1. Oulussa, 24.1. Rovaniemellä, 28.1. Hämeenlinnassa sekä 30.1. Helsingissä.

SDP:n puheenjohtajuutta tavoittelevat ehdokkaat ovat Timo Harakka, Antti Rinne ja Tytti Tuppurainen. Puheenjohtaja valitaan SDP:n puoluekokouksessa, joka järjestetään 3.-5.2.2017 Lahden messukeskuksessa.