T-paidan suunnittelukisan voittaja on selvillä

antton-paitakisa

SDP:n järjestämään t-paidan suunnittelukisaan tuli lukuisia korkeatasoisia ja oivaltavia kilpailutöitä. Suurkiitos kaikille kilpailuun osallistuneille!

Puoluetoimiston kolmihenkistä raatia (puoluesihteeri Antton Rönnholm, verkkoviestintäkoordinaattori Jarkko Piirainen sekä viestintäsuunnittelija Iida Vallin) ilahdutti huomata, kuinka kilpailutöiden suunnitteluun ja toteutukseen oli selvästi käytetty aikaa ja vaivaa.

Voittajatyön valitseminen vaati raadilta pitkällisen pohdinnan. Lopulta päätös voittajasta oli kuitenkin yksimielinen. Voittanut työ painetaan t-paitoihin, ja paidat tulevat myyntiin puolueen verkkokauppaan kesäkuun loppupuolella.

VOITTAJA: Emilie Uggla, Helsinki

Taidokkaasti toteutetussa voittajatyössä on raadin mielestä raikas, kesäinen ilme, joka jättää tilaa oivallukselle. Kilpailutyönsä saatteessa Emilie Uggla kertoo, kuinka hänen pyrkimyksenään on ollut suunnitella kesäisen iloinen, lämminhenkinen ja leikkisä printti. Raadin mielestä tässä tavoitteessa on onnistuttu erinomaisesti. Linnut ovat keskenään erilaisia, mutta silti samaa porukkaa. Isot linnut muodostavat yhdessä sydämen ja pienet linnut kirjaimet SDP.

Emilie saa palkinnoksi vapaavalintaisen festarilipun kesällä 2017 järjestettävälle festivaalille. Onnittelut voittajalle!

Voittajatyön lisäksi raati päätti myöntää kaksi kunniamainintaa. Molemmat saavat palkinnoksi SDP-kylmälaukun sekä Bluetooth-kaiuttimen.

1. KUNNIAMAININTA: Rasmus Keinänen, Kuopio

Rasmus Keinäsen työ on aiheensa mukaisesti värikäs kokonaisuus, jossa on hienosti tuotu esille sosialidemokratian kansainvälisyys. Työnsä saatetekstissä Rasmus toteaa seuraavaa: ”SDP on värikäs puolue, se sallii erilaisuuden ja kannattaa moninaisuutta. Demokratiassa keskustelun tulisi mielestäni olla aina värikästä.” Hyvin sanottu, Rasmus!

2. KUNNIAMAININTA: Elisa Gebhard, Helsinki

Raati kiittää työtä ajankohtaisuudesta ja rohkeudesta sekä humoristisuudesta ja someaikaan sopivasta visuaalisesta ilmeestä. Aihe on tärkeämpi nyt kuin pitkään aikaan!